GİRİŞ
ÇIKIŞ
YETİŞKİN
ÇOCUK

Misafir Yorumları

Taşkonaklar

Çevrimiçi
Taşkonaklar

Merhaba 👋

Size nasıl yardım edebilirim?

whatsapp (1)
profil-icon Hakkı T. (Google)
Mayıs 2026

Otel gerçekten çok güzeldi; konaklamamız boyunca her şeyden son derece memnun kaldık. Özellikle çalışanların güler yüzlü ve nazik yaklaşımları bizi oldukça etkiledi.
Gerçekleştirdiğimiz etkinlik sürecinde bize gösterilen ilgi ve özen takdire şayandı. Bu noktada, rezervasyonlardan görevli Seda Hanım’a ve özellikle bizimle yakından ilgilenen servis görevlisi Emrah Bey’e içten teşekkürlerimizi sunmak isteriz.
Misafirperverlikleri ve profesyonel yaklaşımlarıyla gerçekten harika bir ekip olduklarını söyleyebiliriz.

profil-icon Hüseyin K. (Tripadvisor)
Nisan 2026

Her Detayıyla Özel Hissettiren Bir Deneyim

Kapadokya’da geçirdiğimiz bu konaklama deneyimi, otele adım attığımız ilk andan çıkışımıza kadar kusursuzdu. Her detayı özenle tasarlanmış oda, estetik dokunuşları ve konforuyla konaklamamıza ayrı bir keyif kattı.

Tüm ekip son derece güler yüzlü, ilgili ve profesyoneldi. Her bir çalışan, misafir memnuniyetini gerçekten öncelik haline getirmiş; bu da konaklamaya ayrı bir değer katıyor.

Otelin konumu hem çok iyi hem de insana özel ve sakin bir atmosfer sunuyor. Manzarası, ambiyansı ve genel huzur hissi Kapadokya deneyimini daha da unutulmaz hale getiriyor.

3 gece boyunca her anından büyük keyif aldık. Özellikle serpme kahvaltılar gerçekten iyiydi. Otel bünyesindeki Moniq Restaurant ise lezzet ve servis kalitesiyle beklentimizi tam anlamıyla karşıladı.

Kısacası; ekip, organizasyon ve hizmet kalitesi son derece başarılı bir işletme. Bu deneyimi mümkün kılan tüm ekibe içten teşekkürler.

profil-icon Buse Nur (Tripadvisor)
Mart 2026

Mükemmel konum ve profesyonel çalışanlar

Jakuzili Deluxe odada kaldık. Aklınıza gelebilecek tüm ihtiyaçlarınız odada mevcut. Moniq Restaurant'ın kahvaltısını ve yemeğini çok beğendik. Fiyatlar oldukça makul. Hemen yakınında kale ve çarşı mevcut. Yürüyerek gidiliyor. Tek akşam ışıklandırılan vadi burada mevcut. Otelin baktığı manzara muhteşem. Resepsiyon çalışanları, restaurant çalışanları, Mustafa bey ve Ali bey çok ilgili ve profesyonel. Kesinlikle tercih edebilirsiniz 👏

profil-icon Elif A. (Google)
Şubat 2026

3 gecelik konaklamamızda gayet memnun kaldık. Personeller ilgili ve çözüm odaklı. Oda değiştirmemiz gereken durum ortaya çıktı ve hemen yardımcı oldular. Kahvaltısı harika. Kendi restoranı var, gayet kaliteli bir mekan.
Konum olarak Uçhisar merkezde, çok rahat. Manzarası Güvercinlik Vadisine bakıyor. Gece manzarası ışıl ışıl. Tekrar tercih sebebi olacaktır.

profil-icon Akın Ü. (Google)
Ocak 2026

Gerçekten çok ama çok memnun kaldık. Özellikle tüm çalışanlar çok kalifiye, çok kaliteli. Mutlaka tekrar ziyaret etmek istediğim bir otel. Restoran da çok lezzetli.

profil-icon Hakan Y. (Tripadvisor)
Aralık 2025

Tereddütsüz tercih edebilirisiniz

Bu otelde ilk defa kaldım ve son derece memnun ayrıldım. Zaten iyi bir otele gittiğimi biliyordum ancak otel personeli konaklama deneyimini en üst düzeye taşıdı.
Tüm ilgileri alakaları için teşekkürler, tereddütsüz bir şekilde tercih edebilirisiniz.

profil-icon Nesibe K. (Tripadvisor)
Kasım 2025

KEYİFLİ VE HUZURLU ANLAR İÇİN TAŞKONAKLAR🧿

Ailemle ziyaret ettiğim Kapadokya’da harika mimarisi, dokusu ve manzarası ile size keyifli ve huzurlu anlar yaşatan bu güzel otelin güler yüzlü nezaketli, profesyonel ekibi size evinizdeymiş gibi hissettiriyor. Ayrıca restaurant bölümünün leziz kahvaltısı ve yemekleri de ayrı bir keyif.. sunumdan servisine, seçilen müziğe kadar her detayın ince zevkli olduğunu belirtmek isterim. Ömer ve Ali beyin yöreye özgü harika bilgilendirme ve sunumları için çok teşekkür ederiz. Ayrıca otele girdiğimiz andan,rezervasyon çıkışına kadar bize her konuda desteğini esirgemeyen Mustafa Bey ve Meryem Hanım’a gönülden teşekkür ederim 🙏🏻

profil-icon Erdem V. (Google)
Ekim 2025

Kapadokya'nın konaklamak için en ideal bölgelerden biri olan Uçhisar'ın en güzel manzarasına sahip yamacında yer alan Taşkonaklar Otel'de kelimenin tam anlamıyla kusursuz bir konaklama deneyimi yaşadık.
Bunu sağlayan tüm ekibe, başta resepsiyondan Resul Bey olmak üzere tüm otel personeline, güler yüzlü, samimi, çözüm odaklı ve yardımsever yaklaşımlarından dolayı çok teşekkür ederiz.
Özellikle kahvaltı servisi harikaydı, bayıldık. Yine bir akşam yemeğimizi de otel restoranında tercih ettik ve eşsiz manzara eşliğinde bu deneyimden de ayrıca çok memnun kaldık.
Her anlamda bir ömür unutulmayacak şahane anılarla ayrıldık Taşkonaklar'dan.

profil-icon Melehat B. (Google)
Eylül 2025

Rüya şehir Kapadokya'da rüya gibi bir otel oğlum Kaanın deyimiyle Orman Tatilimiz çok güzeldi lütfen bir gece daha kalalım dedi ve 1 gece daha uzattık tatilimizi :)
Gözünüz kapalı gelebilirsiniz her şey çocuklu, çocuksuz herkes için düşülmüş zaten:)) Personeli o kadar güleryüzlü, ilgili ve nezaketli ki ayrı ayrı hepsine teşekkür ediyorum.
Ali Bey'e ayrıca teşekkür ediyorum, oğlum sayesinde 1 bardak portakal suyunu bitirdi.

profil-icon Cemre K. (Expedia)
Ağustos 2025

Hayatım boyunca birçok ülkeye seyahat ettim ve sayısız otel deneyimledim, ancak burada yaşadıklarım farklıydı. Bu otel sadece konaklanacak bir yer değil, onu özel kılan insanlar tarafından özel kılınan bir yer.
Burada unutamayacağınız üç isim:
Umut, Ali ve Resul!
Umut ve Ali!! Yüreği, mizah anlayışı ve misafirperverliğe olan tutkusu olan iki olağanüstü insan. Konaklamamızı sadece keyifli kılmakla kalmadılar, aynı zamanda ruh da kattılar. Siz en iyisisiniz!
Ve resepsiyondaki Resul... sakin, yardımsever ve anında güven uyandıran bir karizmaya sahip, dürüst, dakik ve tek kelimeyle en iyisi!
Teşekkürler ♥️🙏